הצלחתם של כנסים ואירועים נמדדת בשני מדדים עיקריים: רמת שביעות הרצון של המשתתפים מתכני הכנס או האירוע, מרמת הפקתו ומתרומתו לידע שלהם ובנוסף לכך הצלחתם לקשור או לקדם במהלך הכנס קשרים עסקיים משמעותיים בתחומם.
הפעלתן המקצועית של עמדות רישום לכנסים והפקת תגי שם לכנסים, כחלק בלתי נפרד מניהולו המקצועי של האירוע היא צעד הכרחי וראשון במעלה שנועד להבטיח את הצלחתם של שני פנים אלה של ארגון הכנס.

רישום לכנסים – מדד שביעות הרצון
לקוח מרוצה הוא לקוח שמשתתפי הכנס שלו נהנו מהשתתפותם, הפיקו ממנו את המירב ויחזרו לכנס או לאירוע הבא. משתתפי כנסים ואירועים מעוניינים לרוב ביחס אישי ותומך שיאפשר להם למקסם את היכרותם עם סדר היום של האירוע, עם האפשרויות הפרושות בפניהם ועם ההזדמנויות לרכישת ידע וקשרים שהוא מציע. כל אלה יוכלו להיעשות בקלות רבה יותר באמצעות תהליך יעיל של רישום לכנסים. שימוש בכח אדם מנוסה וייצוגי של דיילות לכנסים, הכנתם של תגי שם לכנסים ברורים והקפדה על נהלי רישום נוחים הכוללים קבלת אינפורמציה על כל משתתפ/ת לצורך פעולות פרסום ויחסי ציבור עתידיות, יבטיחו לא רק תחושה בטוחה ונינוחה יותר של המשתתפים, אלא אווירה ארגונית מקצועית ויעילה יותר שתשפיע על רמת האירוע הכוללת.

רישום לכנסים – מדד התמיכה ביצירת קשרים עסקיים
כנסים מקצועיים הם משאב וכלי שאין שני להם בכל האמור במפגשים וקשירת קשרים עסקיים עם גורמים בתחומים משיקים או קשורים. עצם ההחלטה על רישום לכנסים נעשית פעמים רבות מתוך מוטיבציה כזו בדיוק, לאפשר ולעודד מפגשים עם גורמים חדשים ומשמעותיים בתחום העיסוק או הידע בו ממוקד הכנס. הפקת תגי שם לכנסים, רשומות ממוחשבות וניהול מאגר אינפורמטיבי על באי הכנס, הן כולן פעולות מקצועיות שהקפדה על עבודה נכונה על פי כלליהן, תשדרג משמעותית את מדד שביעות הרצון של המשתתפים בהקשר של יכולתם ליצור קשרים עסקיים. אחת הדוגמאות הבולטות להשפעת הליך רישום מסודר על שביעות הרצון של המשתתפים, היא השימוש בסגל דיילות לכנסים, המתודרכות לקבל את פני המשתתפים בחמימות וביעילות, תוך מתן תשומת לב אישית, הקפדה על רישום מלא במערכת והפקת תגי שם אישיים.

תמונות אקראיות מכנסים

קטעי וידאו

אנחנו בפייסבוק

בין לקוחותינו